Yölinjalla

Tänään heräsin hirveään paniikkiin, koska olin juuri joutunut putkaan. Olin siis vaan ajelemassa mun linja-autolla (!) Ruskon takametsissä(!!), kun poliisit tuli puhalluttamaan ja sitten olinkin muka 0.7 promillessa, vaikken ollut juonut ees keskiolutta lauantain jälkeen ja minä sitten protestoimaan siinä että ”pakko olla virhe, nousisikohan lukemat suklaan syönnistä?”. Ne poliisit (jotka oli kuin olikin Palonen ja Rauma, alitajuntani kiittää Sanua :) sitten käski mut kuitenkin putkaan, mutta ne hyppäs siis sen mun bussin kyytiin ja siinä sit yhdessä köröteltiin asemalle, että ei tässä niin kiirettä oo. Ja se putka oli vähän niinkun Hermia 4:n takaovella mut kuitenkin tässä Bellevue Way:n varrella. Ai niin ja C myöhästy mun bussista vaikken ees ajanu mitään oikeaa linjaa  :) :)

Kyllä mulla on kaikki ihan hyvin :D

3 thoughts on “Yölinjalla

  1. Palonen <3 Koskahan se tulis soittaan mun ovikelloa… Kun näät sen unessa seuraavan kerran niin käske :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s